Jump to content

Recommended Posts

 

AD_4nXdwqIMm2O1wFYqryjKW5dHoKrmeOLCWcpBK0lU2nsGc7FPm6rrI1T0VWoXW8Mp3uX8YsE5e8PkYYgqRbbLdp9s3AYso2hEfUF18sgdYluZCC4SUIBMXVaGysvbPDwrKOCJnf5pR_mn-9graiYkUeseCG3Fe?key=F9FdrVKP2mhOrqtvCE1PQw

GTA World Hungary
Versenyrendszer

 
 

 

I. Verseny létrehozásának feltételei
Jelenleg a scriptet csak olyan játékosok tudják használatba venni, akik rendelkeznek az ahhoz szükséges jogosultsággal - ezen jogot egy admin tudja megadni.

Használati jog birtokában a játékos teljes hozzáférést kap a rendszerhez, még a 0. dimenzióban is.

A legtöbb játékos számára - akik ezt a scriptet használni fogják - a rendszer más dimenziókra, belső terekre korlátozódik. Kifejezetten ebből a célból lettek létrehozva a Racing típusú bizniszek.

II. Új verseny létrehozása

Idézet

 

  • Új versenyt a /createrace [név] [körök száma] paranccsal lehet létrehozni.
  • A verseny köreinek száma megadható, de nem szükséges. Alapértelmezetten egy verseny egy körös. 
  • Verseny létrehozásához a bizniszed közelében kell lenned. A többi beállítást bizniszed helyzetétől függetlenül is módosíthatod, de csak abban a dimenzióban tudsz majd versenyt létrehozni, ahol a /createrace parancsot használtad.
  • Miután létrehoztad a versenyt, kijelölheted az ellenőrző pontokat. Ehhez használd a /createracepoint [verseny ID] [sorrend] parancsot.

 

 

Egyéb tudnivalók:
Versenyed azonosítóját a /raceslist paranccsal láthatod - a parancs segítségével listázhatod az összes létrehozott versenyt.

Kezdj az 1-es ponttal, majd a 2-es ponttal és így tovább. Ügyelj arra, hogy tartsd be az ellenőrző pontok sorrendjét és ne hagyj ki egyet sem. Abban az esetben a pálya alkalmatlan lesz a versenyzésre, ha annak ellenőrző pontjai nincsenek megfelelően beállítva (kihagysz egy ellenőrző pontot, 1. pontról a 3. pontra mész, stb.)

A parancs használata előtt pontosan ott kell állnod, ahol az ellenőrző pontot el szeretnéd helyezni.


Versenyed összes ellenőrző pontját megtalálod a /pointsofrace [verseny ID] paranccsal, vagy a versenyszerkesztőben - így könnyen megtudhatod, hogy kihagytál-e valamit, lekérdezheted az ellenőrző pontok ID-jét.

AD_4nXfcVMe3q_hbGAhOzuVtQLTvoYQ4K8hq5UxHMHS0q2dqXzE-fWo4h38v5yYiDxQCZKYDl1r4fpF6nElngBEBJ_oHXirnKB8t-vR-8a1wYp_1BH8HlGmPcfVHeDObwZFOpMfRsU6Xq0bEahpS6ctwOK88Vko?key=F9FdrVKP2mhOrqtvCE1PQw

 

  • Idézet

     

    • Az ellenőrző pontok sorrendjét a /changeracepointorder (/crpp) [point ID] paranccsal, vagy a versenyszerkesztőn belül lehet megváltoztatni.
    • Lehetőséged van az ellenőrző pontok pozíciójának megváltoztatására a /changeracepointposition (/crpp) [point ID] paranccsal.

    III. Versenyszervező
    Annak érdekében, hogy a rendszer felhasználóbarátabb legyen a játékosok számára - akik versenyt szeretnének létrehozni - létezik egy speciálisan a versenyek kezelésére szolgáló felhasználói felület. Ennek segítségével könnyedén szerkesztheted a verseny paramétereit.

    A verseny szervezője a /managerace [verseny ID] paranccsal nyithatja meg a felületet.
     

A felületen belül módosítani lehet:

  •  

    Idézet

     

    • A verseny nevét

    • A körök számát

    • Az ellenőrző pontok sugarát

    • Az ellenőrző pontok láthatóságának aktiválását / deaktiválását.

    • A hang aktiválását / deaktiválását, amikor a versenyző áthalad az ellenőrző ponton.

    • Hogy az egyéni időmérő a verseny kezdetén, vagy az első ellenőrzési ponton való áthaladáskor induljon-e el.

     

     

 A szervező módosíthatja az ellenőrző pontok sorrendjét, mivel azok megjelennek a felhasználói felületen. Megtekinthet egy választott ellenőrző pontot - akár törölheti is azt a versenyből.

A szervező mentésekor a versenyszerkesztő automatikusan javítja a pálya hibákat (hiányzó ellenőrző pontok, rossz sorrend stb...).

Aktiválja vagy deaktiválja a befagyasztást a visszaszámlálás alatt a verseny indításakor. 

AD_4nXcOKmzHyN2-bMWpSDXuoS4gMhL6TMpd9g7xG5z-rgwB8053Pw3nr3Avf0ulzisN_TQih3jrkuZ5AhabJw9GnYGuqT58YK-x3_mweEWdhb4wU1294WGt1oaLzSQXAGxu5pQQfnFK2iaf4O4F1tD9u-X7a9Y1?key=F9FdrVKP2mhOrqtvCE1PQw

 

IV. A verseny megkezdése
A verseny indításához bizniszed közelében kell lenned - az /initrace [verseny azonosítója] parancsot használva indíthatod el a futamot. Ilyenkor a dimenzióban jelenlévő összes játékosnak értesítést küld a rendszer, hogy a versenyedre mostantól nyitott a regisztráció.

  • A /endrace használatával idő előtt befejezheted a versenyt.
  • Egyszerre csak egy futamot indíthatsz.
  • A verseny elkezdése nem akadályozza meg, hogy versenyzőként vagy nézőként csatlakozz hozzá.

 

V. Versenyhez való csatlakozás - versenyző és néző
A dimenzióban jelen lévő összes játékos értesítést kap, ha egy verseny elérhető. Ilyenkor az alábbi parancsok válnak elérhetővé:

  •  

    Idézet

     

    • /joinrace [verseny ID]

      • Versenyzőként való csatlakozás a versenyhez.

    • /spectaterace [verseny ID]

      • Nézőként való csatlakozás a versenyhez.

     

 

  • Nézőként a játékos valós idejű információkat kap a versenyről egy erre kialakított felhasználói felületen, amely összefoglalja a versenyzők összesített idejét és a tabellán elfoglalt helyüket.
  • Ami a versenyzőket illeti, a felhasználói felület megjeleníti a kör idejüket, az összesített idejüket, a helyezésüket, és hogy éppen hanyadik körüket futják.
  • Mindkét felhasználói felület esetében a tabella megjeleníti, ha egy játékos befejezi a versenyt, vagy feladja azt.
  • A versenyző a /leaverace használatával a rajt előtt kiléphet a versenyből.
  • Egy néző bármikor használhatja a /stopspectaterace parancsot, ha már nem szeretné tovább nézni az adott versenyt.

 

VI. A verseny útvonala
A versenyzők a verseny előrehaladtával valós időben látják az idejüket és a helyezésüket. A rangsor és az idők frissülnek, amint a játékos áthalad egy ellenőrző ponton. Jelzők jelzik, hogy ki fejezte be a versenyt, illetve ki lépett ki.

  • A versenyző használhatja a /forfeit parancsot, ha ki akar szállni a folyamatban lévő versenyből.
  • Ha minden versenyző befejezte a versenyt (célba ért vagy visszalépett), a felhasználói felület eltűnik. A nézők addig látják a felületet, amíg a szervező végleg be nem fejezi a versenyt.
  • Ezután minden versenyző és néző láthatja a végeredményt a /leaderboard segítségével.

Mindig a szervezőn múlik, hogy befejezi-e az adott versenyt. A cél az, hogy az utolsó versenyző célba érkezése után is megmaradjanak az eredmények, ameddig szükséges.

  • A /endrace beírása után az összes eredmény véglegesen elvész, a parancs alaphelyzetbe állítja a versenyt.

AD_4nXftHY_WUmzpdaEU2WdEWY9EupA_3PmkawmpBWM4NQL1nlhJ1XhHWfV1RcFhHGE2lJ-UPb-J23jwbYSdo4DT7ZjX7-dMxRUthMrfFwt8oG3B5PUXBwTxKGxQE0hPWDcJGOSStdBQ9pOl0jp43xt-Fpce-OrM?key=F9FdrVKP2mhOrqtvCE1PQw

 

VII. Példa
https://youtu.be/aeShapdVLSU

VIII. Parancsok

  •  

    Idézet

     

    • /createrace [név]

      • Verseny létrehozása névvel együtt.

    • /deleterace [id]

      • Verseny törlése annak azonosítójával.

    • /raceslist

      • Játékosok által létrehozott versenyek listája.

    • /racemanager [azonosító] 

      • Megnyitja a verseny szerkesztési felületet.

    • /createracepoint [verseny ID] [sorrend]

      • Ellenőrző pont létrehozása az adott versenyhez.

    • /deleteracepoint [point ID]

      • Ellenőrző pont törlése a hozzá tartozó azonosítóval.

    • /changeracepointposition (/crpp) [point ID]

      • Egy adott ellenőrző pont áthelyezése a játékos helyére.

    • /changeracepointorder (/crpp) [point ID]

      • Ellenőrző pont áthaladási sorrendjének megváltoztatása.

    • /pointsofrace [verseny ID]

      • Egy adott verseny összes ellenőrző pontjának listázása.

    • /initrace [verseny ID]

      • Verseny indítása.

    • /joinrace [verseny ID]

      • Csatlakozás a versenyhez versenyzőként.

    • /leaverace

      • Kilépés a versenyből (mielőtt elindulna).

    • /forfeit

      • Kilépés a folyamatban lévő versenyből.

    • /endrace

      • A verseny befejezése (csak szervező).

    • /spectaterace [verseny ID]

      • Csatlakozás a versenyhez nézőként.

    • /stopspectaterace

      • A verseny nézésének leállítása.

    • /leaderboard

      • A végeredmény megtekintése, miután minden versenyző áthaladt a célvonalon.

     

Former CoP

Link a megjegyzéshez
https://forum.gtaworld.hu/index.php?/topic/45-le%C3%ADr%C3%A1s-versenyrendszer/
Megosztás egyéb weboldalon

  • Válaszok 0
  • Létrehozva
  • Utolsó hozzászólás

Legaktívabb hozzászólók a témában

Népszerű napok

Legaktívabb hozzászólók a témában

Vendég
Ez a téma le van zárva.

×
×
  • Create New...